velindhraa

Vad är det som händer?

Publicerad 2013-03-18 13:49:03 i Allmänt,

Ja vad tusan är det som händer?
Idag när jag kom ut från skrivningen (som förövrigt var =?#/¤/"@!!!!) hade jag fått ett meddelande från posten på telefonen. Jag hade ett paket att hämta ut från Biolan?
Biolan? Det sade mig ingenting. Ringde till mamma och frågade om hon kom ihåg att jag skulle ha beställt något från Biolan, men hon kom inte på något.
Jag åkte iväg till posten och fick ut detta paket:
Bortsett från att det ser allmänt skumt ut, så var det adresserat i mitt namn, allt var betalt, och jag skulle bara ta med mig det hem. Det ända jag tänkte var: vad tusan är detta för rubbad dag!
När jag kom hem så öppnade jag paktet och fann följande:
Blomprodukter till orkidéer..
Det skulle kanske inte ha varit så skumt, om det inte skulle ha varit för det att orkidéer nu råkar vara min favoritblomma.. Det fanns inte heller någon lapp som antydde att jag skulle ha vunnit något.
Ja jag fattar helt enkelt ingenting. Vet inte om jag skall frukta, eller se framemot vad resten av dagen har att erbjuda, när den så här långt har varit så turbulent, att det känns som att jag befunnit mig i en tvättmaskin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela