velindhraa

Fun, jätte fun!

Publicerad 2013-03-12 15:23:54 i Allmänt,

Man får inte glömma att ha roligt, trots de mycket seriösa veckorna i skolan nu med studentskrivningar. Från kl. 09.30-14.30 tog jag mig genom 4 kurser filosofi. Nu är jag så mosig och mysig inne i skallepär att jag springer runt och vet ingenting, haha, great! Släpper taget en stund nu med att shejka loss i rummet till grymma sånger, spela piano, laga mat, och bara ha det trevligt en stund. Sen får vi se hur kvällen blir med mera läsande. Jag skall kunna dessa j*vla filosofer som rinnande vatten, men om jag tappar bort mig i morgon, kan jag alltid säga: Men Sokrates sade: VIS ÄR DEN SOM VET ATT HAN INGENTING VET..
Hjärnsläpp nu, inget annat!
So long!
Förövrigt saknar jag att få träffa dessa bruttor varje dag!
Bild av oss från Abi-dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela