velindhraa

Vårens studentskrivningar

Publicerad 2013-02-08 15:33:36 i Allmänt,

Idag var första studentskrivningen för våren:Textkompetens i mordersmål.
Tänker inte kommentera om det gick bra eller dåligt, för det kan jag inte
veta, före domen kommer från studentexamensnämnden!
Var och skaffade nytt pass idag också! RIS för den långa väntetiden när
man tagit kölapp, och jag var det kommande numret!!!
Sen då jag kom hem, insåg jag hur sugen jag var på att åka och sparka.
Sagt och gjort, så jag klädde på mig och åkte iväg.
WOW vad det gick an! Sparkade t.o.m. förbi en dam (pinsamt eftersom
det är ganska glesbebyggt här, och man inte väntar sig något sånt..)
Var så utmattad när jag kom hem igen, så jag höll på att svimma?!
Det är det här som är charmen med landsbygden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela