velindhraa

Det är över nuuu-uuu

Publicerad 2012-09-19 15:08:50 i Allmänt,

Nu är det äntligen överstökat.
Trodde jag skulle kola vippen före
vi äntligen fick gå in och börja skriva.
Det är liksom det som är problemet.
När jag sen fått se provet är nervositeten
borta. Att leva i ovisshet är inte
min grej..
Men får inte slappna av för mycket nu!
Vi har fortfarande finska att skriva på
fredag, så är inte att tjoa för mycket.

Nu skall jag trots allt slappa en stund
och inte läsa något alls!
Sen skall jag packa väskan och dra
iväg till simhallen för att ha hydrobic.

Efter det blir det att åka hem, göra
sig i ordning och sen åka iväg på
WBN. Lyckligt lottad som jag är
så har jag ledigt imorgon. Vad kan
nu vara bättre en det en dag efter
utgång?!
Let's have some fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela