velindhraa

Dagens

Publicerad 2012-01-13 17:08:35 i Allmänt,

Idag skall jag delvis njuta av att det är helg.
Jag skall faktiskt vara nördig och försöka
att läsa mig genom (eller åtminstone mycket)
av den engelska boken som vi skall göra
recension på snart.
Njutningen kommer vara att jag får ta det
lugnt och koppla bort allt jädrans grejs för
en stund!
Kom på ett bra uttryck idag när jag skulle
besvara en vän på frågan hur det är med
mig. Jag svarade så här: Jo tack bara bra,
men mitt huvud håller på att koka över!

Hahah strålande! (enligt mig själv i alla fall).
Oj, observerar ni hur många parenteser () jag
använder idag..
Hoppas ni får en bra fredag trots att det är
fredagen den 13:de och att det är "snöstorm"
ute.

Detta är boken jag läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela