velindhraa

Sjukt klar!

Publicerad 2012-12-07 13:45:52 i Allmänt,

Jag är så jäkla klar! Det känns så otroligt skönt.
Satt hela dagen och kvällen igår, och idag fram
tills nu för att bli klar med de förbaskade
instuderingsfrågorna till samhällslära provet.
Har gjort så att jag har tryckt in alla prov på fyra
dagar så jag slipper ta om något på omtent sedan
i januari, eftersom jag slutar skolan för i år nu
redan på torsdag, och sticker iväg till Sverige
efter det för att fira jul och nyår där!
Nu är det dock bara 12 instuderingsfrågor
kvar till filosofi.. men hälften vunnet med att
ha samhällslärafrågorna klara, pust!
-----------------------------------------------------------------------
Ikväll/natt kommer Anna och Emma hit från
Sverige, som jag jobbade med i somras.
Det skall bli så otroligt skoj!
Skall bowla, umgås och sedan åka ut med
dem på krogen imorgon. Hoppas på att vi
får en riktigt rolig helg tillsammans!
-----------------------------------------------------------------------
well i guess sometimes i wish you were a little more
predictable, that i could read you just like a book..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela