velindhraa

Några luckor sedan

Publicerad 2011-03-18 10:26:37 i Allmänt,

Nu börjar det bli några luckor sedan, eller dagar som det kallas nu när vi börjar gå mot sommaren, sedan jag skrev sist. Var på en UNDERBAR resa som jag tänkte att jag skulle blogga om och ladda upp bilder om imorgon, om jag inte stöter på ett förhinder som gör att jag inte hinner med det, men det kommer i alla fall att komma upp bilder inom en snar tid ( ifall att jag inte hinner imorgon).
Har försökt ta igen den första veckan jag missade i skolan medan jag var borta och tycker att jag börjar ha rätt mycket upprätt nu. Skönt!
Tänkte att jag skulle åka på loppis imorgon också, hoppas jag hittar något/några fynd.


( ps. denna brocsh som jag visar upp är rätt spec. Jag
köpte den från ett "loppis", som hade mycket antika
saker då jag var till England våren 2008, så vem vet
vem som har bärt denna, kanske någon kändis?
Rätt snitsigt tycker jag + att det är en lite annorlunda
souvenir )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela