velindhraa

B I L D B O M B !

Publicerad 2011-03-19 11:33:41 i Allmänt,

Här kommer nu bildbomben från då jag var till: Kap Verde öarna.
Är tvungen att dela in den i olika gånger, detta är alltså DEL 1.
(Ni kan klicka på bilderna för att få dem större)


Först en karta             Då vi skulle lyfta från        Mellan-landning i Köpenhamn
.                                        Finland sprutades detta
.                                        på vingarna?


Borde vara Frankrike    Spanien eller Portugal     En av Kap Verde öarna


Nu börjar det pirra       Underbar känsla             Hotellrummet


Utsikt från balkongen   Favorit drink (copacabana)    Bananer


Åkte in till Sal Rei, där vi träffade Michele.     Sal Rei är en hamnstad


Vågorna var rätt stora..    Väldigt stora!          Men jag ville i ändå..


Pool-området              Promenad på stranden    då såg vi en krabba (tyvärr död)


Under resan såg vi på många shower. Grease.   Karate/trum- show


Vi åkte på 4-hjulings utflykt. Torr, men även grönare natur på vissa ställen


Här är deras "regnskog" som nu var torr..   Vi åkte och såg på ett vrak


Ca. 50-60 år gammalt     Vi såg en slags manet    Vi såg några åsnor också


Kändes som djungeln.    Körde genom en by påvägen tillbaka

Tror att jag avrundar den första delen av bildbomben här nu.
Kommer nog resterande bilder de inkommande dagarna, så fort jag hinner!
Skall så småningom bege mig iväg till loppis, hoppas jag har turen med mig att fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela