velindhraa

Rutiner

Publicerad 2011-01-11 17:35:40 i Allmänt,

Nu har skolan börjat igen och rutinerna börjar
komma tillbaka som de var förr.
Det är skönt att få en "normal" vardag tillbaka
så gör man något vettigt istället för att sova
bort halva dagarna som i alla fall jag gjorde
en del av mitt jullov.
I lördags kom min fina vän Nora hem från
Flordia, gissa om man saknat henne när hon
varit borta i ca. 3 veckor!! Och igår då jag
var i skolan så gav hon mig en så jätte fin
hjärtformad börs som man kan ha pengar
eller vad som helst i som har märket GUESS :)
Tack för den Nora om du läser det här den är
såå fin!!
Sedan går jag som på nålar och räknar ner dagarna
till resan som jag åker på i februari, can't wait!
Ja och sedan räknar jag också ner dagarna
tills jag får åka med det dundersköna revygänget
till Sverige. Mycket som är på gång nu, Wohoo :)


Skolan                               Min fina vän Nora


Resa jag väntar på             Dundergänget jag drar till Sverige med

Kommentarer

Postat av: noris

Publicerad 2011-01-13 20:42:11

det var så liite så :) hoppas den kommer i användning ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela