velindhraa

We MADE it!!

Publicerad 2011-12-21 13:41:41 i Allmänt,

Yes!
Vi gjorde det!!
Vi lyckades göra julfesten till en succé!
Jag är så sjukt stolt över alla som bidrog!
Vi rockade helt enkelt!!

Nu skall jag ladda upp lite bilder på den
lyckade avslutningen av denna skoltermin.


Programbladet


Fiolmusik och co. / mingelmusik i början


Julevangeliet


1:or sjunger


Dikt


The Remounds


The Remounds + Sara, Nora & Jennifer


Lek på gång


"Programledarna/värdarna"


Julklappasutdelning


Kramkalas med tomtarna

Kommer eventuellt mer bilder/fimer/annat skoj
från julfesten senare. Eller så länkar jag andra
bloggar som har bilder från dunder festen!

När jag kom hem väntade en mysig julklapp..
Jag fick äntligen min efterlängtade Onepiece!!
Sitter och myser i den nu och njuter av att
jullovet faktiskt har börjat!


Är redan störtkär!

Imorgon sticker jag till Sverige!
Skall fira julen där i år :)
Kommer hem igen 30.12 (om tågen och flygen går vill säga..)
Jag önskar er alla en mycket fin
och trevlig Jul! Kramas mycket
och umgås med familj och vänner!
Jag hoppas ni alla får ett roligt nyår
också!
Varma julkramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela