velindhraa

Idag.

Publicerad 2011-04-09 11:32:29 i Allmänt,

Idag är det lördagen den 9.4.2011. Igår var det exakt en månad tills jag fyller år.
Idag skall jag göra en hel del. Jag har pluggat, målat naglarna, klottat nagellack
på min nya kudde!, sett på tv3 play, jag skall åka och hjälpa till på basaren som
vi har idag (se bild nedan). Jag skall också fira min vän Nora som fyller 18 år idag.
Jag skall också göra mat. Jag tänkte också på att det är på torsdag som jag åker
till Tyskland. Sagoslottet som ni ser nedan skall jag b.la. besöka.
Nu sitter jag också och funderar om jag skulle hinna gå en snabb runda till Bygdegården där de startar med loppis idag. Det är mycket som händer IDAG :)
Hejdå.


PS. Bildbomb del 3 är nog på kommande, men kan hända
den kommer först till påsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela