velindhraa

Håltimme once again

Publicerad 2010-09-01 11:18:37 i Allmänt,

Ja nu har jag håltimme igen. Och jag har absolut inget att göra! Satt och bannades över att jag inte släpade med min bok så att jag skulle ha kunnat sitta och läsa den nu, men nej den ligger hemma nu lugnt och fint på bordet, typiskt! Så istället tänker jag skriva ett helt onödig långt blogg inlägg bara för att fördriva tiden en aning. Jag skulle också ha kunnat ha med mig mina bilder från helgen så skulle jag ha kunnat sitta och ladda upp dem nu, men nej så långt tänkte jag juh inte, hmpf! Så vad skall jag egentligen göra nu då? Ja-a hoppas att jag hittar någon rolig blgg att läsa eller se om jag hittar någon intressant sida här på internet.. Ja lycka till önskar jag mig själv, haha! Det här är juh helt skrattretande! Då man en gång har en ledig stund så finns det inget att göra och då man som mest skulle behöva en ledig stund får man nog bara drömma om att den skulle ha existerat! Ja det här börjar redan bli onödigt långt så jag tror att jag avslutar det nu :)
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela