velindhraa

Carmolis

Publicerad 2010-05-24 20:34:36 i Allmänt,

Egentligen har rubriken inget att göra med inlägget,
men i princip skulle det kunna göra det för jag har
fått världens flunsa över mig så att droppa i sig carmolis-droppar
vore kanske inte så dumt!
Ja men okej det jag skulle komma till var inte heller
något speciellt viktigt, tänkte bara skriva att min bloggning
återigen hamnat lite på släpet för att det varit så mycket
med alla prov och slutarbeten hit och dit, så jag har helt
enkelt inte hunnit blogga, men nu är jag på fötterna igen hi hi.
Ja vänta bara, efter någon dag kommer ett till sådant här inlägg där
jag skriver i princip det samma, haha :D
Nej jag skall faktist skärpa mig, sitter endå här vid datorn några
extra minuter så då kan jag lika bra passa på att blogga eftersom jag
tycker det är skönt att skriva av sig lite onödig information. :)
Ja men då hade jag väl inget annat jag ville yttra mig om så jag
återkommer imorgon, eller vem vet kanske det blir ett kvälls inlägg till..
Ha de gött!

Bilder från lördagen:



Hade en kubbkväll, med massvis av myggor svärmande runt oss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela