velindhraa

Alltid lika roligt!

Publicerad 2010-08-26 16:03:59 i Allmänt,

Hahahah :D Andra gången och hon går fortfarande på det, bara så himla roligt :D
Det tar ungefär 3 min tills Sofipråpp stiger av efter mig. Så snabbt som en vessla tog jag min telefon då jag stigit av bussen och ringde till henne helt i panik och säger att jag glömt min telefon i bussen ( alltså den jag ringer med ).
Hon i sin tur får juh panik eftersom hon jusst skall stiga av och börjar se sig runt var den kan vara! Tills hon förstår vad hon håller på med. Så det blir tyst i luren en stund och så säger hon: No je nu fan me tu! HAHAHAH! :D
Det här är andra gången jag lurar henne med det här, men det var ändå lika roligt! HAHAHAH :D Ett gott skratt förlänger livet så det blev nog långt idag för både hon och mig! :D


Sofipråpp!

Kommentarer

Postat av: söufiiii

Publicerad 2010-08-26 17:23:48

HHHAHAAHHA!!! satans skit -.-

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-08-26 18:12:34

HAHAH! Yes! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela