velindhraa

Kreativitet!

Publicerad 2010-04-21 17:10:15 i Allmänt,


Idag hade jag på känn att min kreativitet skulle flöda så jag passade på att göra dessa läckra örhängen av gamla knappar som jag fyndat på loppis.. Mina "örhängsstommar" tog slut så jag har ännu 3par örhängen av knappar jag skall ha gjorda så jag måsta åka in till stan och köpa massor av "örhängsstommar" någon dag så att jag har då jag behöver :) Här kommer en bild på de som jag gjorde idag. (kvaliteten är inte så bra på bilderna så de riktiga färgerna försvinner lite, men ni ser på ett ungefär)



Kommentarer

Postat av: Mira

Publicerad 2010-04-22 20:53:31

superfina! :)

Postat av: Janina Nyfors

Publicerad 2010-04-22 20:55:57

Sku jag få köp nå örhängen av dig :) Dom e så fina <3 JAG VILL HA :)

Postat av: Velindhraa

Publicerad 2010-04-23 15:39:45

-Tack Mira :)



-Janina, det är klart att du får köpa om du vill! Kan ta kort på de färger jag har och skicka åt dig så får du välja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela