velindhraa

Kallt!

Publicerad 2010-04-07 18:43:27 i Allmänt,


Fy brrr vad det var kallt att köra vespa idag! Mina ben var stelfrusna då jag kom hem efter bara en 10 min körtur.
Men nu är jag juh inne i värmen så nu går det ingen nöd på mig :)
Känns skönt att få ta det lite lugnt nu en stund, har varit i full gång ända sen kl. 06.30 idag så det börjar kännas lite i stortån..
Blev jätte glad idag på modersmåls timmen, kanske första gången? men i alla fall, för min PowerPoint presentation blev nästan klar och då den är klar är jag klar med hela min fackuppsats. Hoppas hon bedömmer den till ett bra vitsord nu då, så som jag har kämpat..
Mitt humör har varit lite upp och ner under dagens gång, men nu mot kvällssidan har det bara varit uppåt. HITTILLS!
Men nu kommer min älskade hit så nu tänker jag bara ta det lugnt med honom ikväll.
Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela