velindhraa

Hmm..

Publicerad 2010-04-17 10:07:19 i Allmänt,

Igår var min dag ett bottennapp..
Har svårt att komma över mina morföräldrars död och igår var det exakt 8 månader sen min mormor dog och på måndag är det 8 månader sen min morfar dog. Vill inte inse att det är sant. Försöker gömma bort verkligheten, men sanningen visar sig ändå varje dag. Men jag vill helt enkelt inte tro på sanningen!
Som om det inte skulle räcka med det så verkar det som om jag inte tå solen. Vilket betyder att hela jävla sommaren är förstörd! Kan det vara bättre!
Ja min gårdag var rakt upp mot pepparskogen dålig!
Så därför hoppas jag att denna dag är bättre! Finns nya möjligheter och chanser. Så även om allt känns motigt nu så behöver man juh inte göra det värre, istället kan man försöka göra det bättre även fast man har lite motvind..
Ja så nu skall humöret sättas på en spindel (okej jag tycker inte om spindlar, men de klättrar bra) som klättrar några steg uppåt på min humör stege. :)
Ha de gött så hör jag av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela