velindhraa

Att vara arg.

Publicerad 2013-05-14 19:05:49 i Allmänt,

När jag blir arg (så där påriktigt arg, vilket händer så sällan att jag kan räkna gångerna på fingrarna) får jag en sån adrenalinkick att jag inte vet vad jag skall ta mig till.
Därför åkte jag och cyklade 30 km igår.
Jag är ingen sport intresserad människa, så för att jag skall cykla 30 km krävs det en hel del. Jag var med andra ord rätt så arg..
Idag tycker min kropp, speciellt min rumpa, att cyklingen var en dålig idé. Men tusan vad man blir som en ny människa när man får ur sig lite skit pumpat!
Testa det nån gång, när du blir riktigt arg, det ger gott resultat.
Plus, att 30 km cykling MÅSTE ju vara en positiv faktor för träningen. Om det inte är det, så kan jag nästan lova att jag aldrig mer tänker träna. Med undantag i fall att jag blir riktigt arg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela