velindhraa

Jag tror jag svimmar

Publicerad 2012-09-18 20:04:16 i Allmänt,

  • Jag springer runt i huset.
  • Jag har dansat spagettidansen.
  • Jag har dragit en strumpbyxa över
    huvudet och skrämt mamma så hon
    tänkte svimma och sa att hon
    kommer ha mardrömmar!
  • Jag kastade mig på golvet och lekte
    mask med mina gröna strumbyxor
    som jag har på mig.
  • Jag gjorde en bohemisk mössa
    av ett par vita kalsonger.
  • Jag knöt pappas skjorta till en
    klänning som mamma tyckte
    såg ut som en konstig bikupa?!
  • Jag försökte göra en hatt
    av en tygpåse jag sydde i lågstadiet.
Kan det MÖJLIGTVIS vara så
att jag är LIIIIITE nervös inför
morgondagens studentskrivning?
Njaaa, tveksamt!
Hahah, tror det vore bäst att bara
gå och lägga sig, plugga i hörlurarna
och lyssna på någon brutal hårdrockssång
för att få rensa tankarna på något
helt annat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela