velindhraa

What a day!

Publicerad 2012-10-19 21:47:03 i Allmänt,

Idag har jag gjort väldigt mycket och upplevt väldigt mycket nytt!
Jag har kört över replotbron för första gången.
Jag besökte Midas Studio som ser ut så här:
 
Helt grymt!
Sen testade jag att göra ett sår på handen av latex
för att testa hur det fungerar inför kommande helg.
Skulle se om det såg äkta ut och tänkte få mamma
att få hjärtstop när jag sade att jag bränt mig på handen
idag och att det har börjat se mycket infekterat ut.
Trodde verkligen hon skulle tuppa av, haha förlåt mamma!
Sen var jag med om en väldigt lustig prick som köpte
en kamera av mig idag som kom in, jag gav kameran, han
gav pengarna och sen åkte han. Inget snack, ville inte se den,
visst egentligen inte vad det handlade om för han köpte den åt
sin fru som hade skickat honom. Hahah!
Men jag fick den såld och fick pengarna, så klaga kan man ju inte!
Ja det har verkligen hänt mycket idag!
Skoj!
So long tortoises!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela