velindhraa

Lycka för idag!

Publicerad 2012-10-22 15:15:53 i Allmänt,

Idag skrev jag samhällslära prov.
På onsdag har jag historia prov + ett "mini-prov" som Saimån tha garfankel kallar det i religion.
Så nu just existerar egentligen inget annat i mitt huvud än lagar, årtal, religiösa riktningar och annat nödvändigt stuff! Så rolig jag skulle vara att umgås med nu kan jag tänka mig, haha!
Det ända som räddade denna så annars otroligt pluggande, hjärnfokuserande dag var att Sofie kommit hem igen! Hon var så fin i sitt inre och gav mig denna mycket harmoniska kopp som jag skall avnjuta varmt, gott te i nu när det är så kyligt ute idag! (hoppas du läser det här och ser min filosofiska tankebana idag)
Jag och mina fina cambilder, men stör du dig kan du ju strunta i att titta,
fokusera dina ögon på något annat eller försöka att analysera det du ser
på bilden och vad den egentligen berättar, den ni!

PS. Om ni inte ser min nya header kan ni uppdatera så borde den nog dyka upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela