velindhraa

Vad skall man säga..

Publicerad 2012-05-01 13:02:56 i Allmänt,

Gårdagen var som den var och tillskaffade bara problem till denna dag. Blev skitskraj när jag läste mitt horoskop idag på Afrodite.nu, trodde jag skulle göra på mig när ALLT stämde! Hur kan det vara så, varför stämde allt? Skrämmande!
Det är också på det viset att om exakt en vecka är jag inget barn längre, då är jag plötsligt vuxen och får tillskrivet mer ansvar än jag skulle orka med nu just. Man har sett sååå framemot dagen när man fyller 18, men nu känns det mer, som att man skulle vilja fylla 18, men sen gå tillbaka till 17 år dagar, som man bara inte orka med det som medföljer när man plötsligt börjar kallas vuxen.. Urk! Men ser nog ändå framemot det på ett vis. Ser friheten som plötsligt ändrar över en natt, och det känns däremot mycket spännande och uppfriskande.



Ibland önskar jag att man fick vara så här liten
igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela