velindhraa

Förbannad med mindre!

Publicerad 2012-03-20 18:42:52 i Allmänt,

Att det kan vara så jädrans svårt att förstå att man skall stå där om en ledare säger att man skall stå där! Vad är det barnen inte förstår? Man kommer juh för sjutton inte dit för att springa runt som höns! Arrrh!!
Trots att det kan vara så förbaskat svårfattat så kan dessa barn kläcka ur sig ganska roliga saker. Detta fick vi höra idag:


Barn: Jag skulle nog vinna dig i springning!
Ledare: Jahaa, du tror det..
Barn: Jo jag har vunnit GULD i 40m och så springer jag mycket annars.
Ledare: Ja okej då skulle du nog säkert vinna mig tror jag också!
Barn: Jo, och jag brukar springa 1000m också, men efter 50m får jag Stynjon!

HAHAHAHAHHA, How cute isn't that! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela