velindhraa

EnLitenNörd

Publicerad 2012-03-12 21:03:39 i Allmänt,

Tror att det bor en Liten Nörd i mig..
Har suttit och lekt med en presentation i ett alldelses nytt program jag hittade. Roligt med något nytt också. Hoppas att den blir så bra som jag vill nu då också, så det inte blir så att man lägger ner mycket tid, och sen så blir det inte så bra som man hoppats..
Skall hålla tummarna för mig själv, shallalala!
Har suttit och lyssnat om och om igen på denna låt också.
Det är Ditt fel Sofie! Det var du som skickade länk till den.
Den är juh bara för härlig den här låten alltså..
Men nu natt.
Shilivippen (stavning, I have no idea!)(det är i alla fall det som Nils Karlsson Pyssling alltid säger som jag menar)


Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2012-03-14 14:15:28

oj va läng sedan ja såg kogänget! haha laddar ner nu mesama :D

Postat av: Velindhraa

Publicerad 2012-03-15 11:26:38

Ja di e juh bara så söta! :))

Postat av: patricia

Publicerad 2012-03-15 18:55:22

usch va bra den va :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela