velindhraa

3 is a magic number

Publicerad 2012-03-29 18:03:00 i Allmänt,

Har tre saker jag tänkte skriva om.

Ibland tycker jag om att busa och vara riktigt uppriktig mot människor.
Det som är sant är sant och det är så det är. Om det är en bra
sanning är sedan en tolkningsfråga ;)
Det var en sak. Nu till nästa!
Igår hade jag min första körlektion och ta mig tusan det gick
som smort! Det var ingen som blev skadad, inte ens bilen!
Bara att tuta och köra vidare nu då så har man snart
körkortet! (okej, ja ska försöka att inte tuta så mycket..)
Sist men inte minst tänkte jag förvarna er.
Om det är så att ni ser några konstigheter imorgon så kan
ni vara helt lugna. Det kommer bara vara lite 18-års firande
på gång! Mohahahah Sofie du skulle bara veta vad du har
framför dig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela