velindhraa

Nästan där

Publicerad 2012-08-29 15:49:11 i Allmänt,

Nu vill jag bara ha studentskrivningarna över.
Att man slapp tänka: Först läxor sen studentskrivningar
och om jag hinner efter det så blir det lite fritid..
Det drar så mycket energi och ger en så stressframkallande
faktor åt min kropp att jag skulle kunna springa till Jyväskylä
för att gömma mig en stund och inbilla mig att jag sprang
bort bekymret.
Så känns det nu!
Men snart, snart är det över. Kan inte tänka mig hur skönt
det skall bli att slippa det för en stund. Sen efter en tid
gäller det förstås att börja läsa till vårens skrivningar,
men det känns långt borta ännu!
Här springer jag (läser), hoppar över hindret (skriver mina ämnen)
och sedan blir jag glad när jag klarat det (förhoppningsvis!!)
Men lite jävlar anamma nu så blir det här kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela