velindhraa

Behöver ork!

Publicerad 2011-12-10 13:26:55 i Allmänt,


(dålig cam bild)

Nu har jag hälften gjort och sitter och håller på med den 6:e
instuderingsfrågan i historia. Det känns som om jag inte kommer
framåt. Min ork börjar vara slut. Men banne mig jag skall minst
ha 3 j*vla frågor skrivna ännu idag om jag så ligger på golvet och
belar mig den sista timmen!
Här skall pluggas minst sagt och kunskapen vidgas.
Jag skall vara värsta nörden när det gäller teman som den tredje
kursen i historia har behandlat när jag är klar!
Men tror det är förgäves, för om jag känner mig själv rätt så
kommer min kunskap slinka ut direkt efter att provet är över på
måndag.. suck!
Nej nu skall jag dyka ner i historien igen.
Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela