velindhraa

Kära nån

Publicerad 2010-10-16 17:24:36 i Allmänt,



Ojski påjski säger jag nu som den där lilla figuren säger i Noaks ark eller vad barnprogrammet heter :)
Har varit och är för den delen en fullspäckad dag..
Har varit på en utbildning i 6 timmar så man är rätt mör.
Direkt efter det att vi kom hem tillbaka gick jag till ett 80-års kalas.
Och nu väntar jag att min vän Nora skall ringa så åker jag iväg och tränar med henne och hennes lillasyster Nadia inför onsdagen då vi tre skall uppträda med lite sång :)
Så det har helt klart varit en rätt tung dag, men som jag sagt många många gånger förr:
Som man bäddar får man ligga!
Tycker det ordspråket passar mig väldigt bra.. Tar på mig en massa saker och stressar som en jagad mus tack vare att man inte kan säga nej eller tacka nej någon endaste gång!
Men sådan är jag helt enkelt och jag trivs ändå rätt bra med att ha rätt fullt upp ( fast man ibland önskar att man bara vore ledig, hi hi )
Saknar min pussgurka som befinner sig i grannlandet, men jag hoppas han lever loppan och har rolit :)
Puss på dig Magnus <3
Jahapp nu ringde Nora så nu drar jag.
So long toads!

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2010-10-24 20:35:44

noaks ö heter de lilla vän :) hahah ark :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela