velindhraa

Helt slut!

Publicerad 2010-06-30 13:59:51 i Allmänt,

Nu är jag helt färdig pumpad!
Har inte sovt mer än 5 timmar varje natt nu i en veckas tid så jag håller på att somna här framför datorn nu också, hi hi :) Jag har kommit fram till det att jag behöver sova minst 7 men helst 8 timmar för att orka bra. Ja då förstår ni att jag känner mig urpumpad på ork nu just..
Tänkte ändå ta mig orken till att ladda upp en hel drös med bilder från helgen och några från då jag var ledare på miniorlägret (måndag-tisdag).
Ni får alltså min midsommar i bilder här nedan nu då.

FREDAG:

Med flaggan i topp och bra väder mådde vi utmärkt i..

.. skärgården!

Vi åt god mat med villagrannarna

Sedan åkte vi till Patricias villan..

.. där var det helt ok

Den kransen hade jag gjort! Och den passade utmärkt på Nadia :)

Vi hann också vara en sväng till Molpe

LÖRDAG:

Vi kom hem från mitt skär, gjorde oss i ordning och drog iväg till Edde på förfest för att sedan förflytta oss vidare till Åminne.. Har inte tagit några bilder hos Edde, men har lyckats ta några på vägen ner till Åminne och 1 enstaka då vi kommit fram, hahah :D

Boysen

Hahah, först skulle han posa..

.. sen var det min tur :D

Ja vi kom oss fram till slut och då träffade jag på dessa filurer :)

MÅNDAG-TISDAG PÅ BARNLÄGER:

Nu går bussen snart till..

.. Kronvik lägergård

En hobbytimme fick de rita på kepsar, här är min och Sofies grupps kepsar, så söta tjejer!

De fick simma..

.. medan vi höll ett öga på dem så att inget skulle hända

Underbart!

De är såå rara små tjejer! :)  (har frågat lov av dem så att jag fick ladda upp bilden)

Run run!

Mera smining

Jag simmade också..

.. och Sofie, det här är fullt normalt *host*

Ledarna spelade lite volleyboll då barnen var inne och sedan blev det hemfärd.

Ja vilken helg och måndag-tisdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela