velindhraa

Springer undan mig!

Publicerad 2010-12-11 10:00:24 i Allmänt,



Någon gång skall jag få fast dig!
Du tror du är så snabb så snabb, men någon
dag skall jag nog fånga dig! Jag skall överlista
dig.. Vänta Tiden så får du se, jag skall allt ta fast dig!
Ja som ni förstår så är jag nu just ovän med Tiden.
Den hinner alltid rusa iväg utan att jag hinner med..
Så min bildbomb som jag lovade vet jag inte när
den kommer, men den kommer nog! :)

För någon dag sedan fick jag välrdens finaste
present! Jag var såå stressad och mitt i stressen
säger min underbara pojkvän: Jag tänker begära
en sak av dig nu, oavsätt hur stressad du är, lyssna
på vad de sjunger i den här sången för den berättar
precis det som jag alltid velat säga dig.
Jag kunde inget annat än stanna av och bara le när
jag hörde vilken sång det var.
Vet inte hur jag skulle klara mig utan dig <3



Sen så skulle jag vilja ta mig tid
att se denna film, tror att den kan
vara jätte bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela