velindhraa

Jag lovar nästan

Publicerad 2010-08-21 15:20:18 i Allmänt,

Jag kan faktist erkänna att jag nästan lovade mamma att jag inte skall köpa ett skopar till.. Hur länge skall jag kunna hålla det löftet? Oj oj, det kommer inte bli lätt för mig. Man kan säga att jag var grymt beroende av skor för bara en kort tid sedan, men det börjar gå bättre nu så kanske jag kan hålla löftet några månader i alla fall :D
Här får ni en bild på hur det ser ut nu. Har kämpat och rädd upp och plockat ut de som jag använder mest.. Några stövelpar saknas på bilden och en hel hop andra skor som inte fick rum hahah. Var till och med tvungen att sätta skor på varandra och svänga ballerinorna på kant :D



Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-08-22 16:50:41

Samma här! Lova mig själv ja å att ja sko spar pengar och int slös upp di (i skor). Dagen efter beställd ja 2 par nya skor :D

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-08-23 12:24:04

Jo de e no lättare sagt än gjort :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela