velindhraa

This is the time!

Publicerad 2013-02-18 16:05:22 i Allmänt,

Nu har vi fått 3 veckor till vårt förfogande för att läsa på studenten.
Detta tillfälle tar jag i akt, eftersom jag inte varit så aktiv och läst
under jullovet och efter det. Så nu gäller det!
Plöjde mig genom en filosofibok idag, och har en läst, så nu är
det bara 2st kvar av dem. Känns bra att man kommit någon
vart iallafall redan på den här korta tiden som gått.
Abi-dagen är också förbi nu! Pust! Det blev en otroligt lyckad dag,
så det känns kanon. Är för lat för att ladda upp en drös med bilder
så tänkte ge er två stycken, och kanske länka till några andra
som kanske laddar upp lite bilder senare så kan ni se där då :)
 
Så här såg jag själv ut på Abi-dagen.
Förflyttade mig tillbaka till rokokotiden.
Abiturienterna 2013!
So long geeks

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela