velindhraa

Dumma rea!

Publicerad 2012-10-15 16:10:15 i Allmänt,

Det är konstigt hur min kropp plötsligt går ostyrbar mot klädhyllan där de röda realapparna inlockande dinglar!
Mina händer grabbar tag i olika plagg och vips står jag vidd kassan och drar det där förbaskade lömska kortet i maskinen och går glatt därifrån.
MEN sen när man kommer hem och öppnar klädskåpet för att försöka lyfta på den ovanliggande hyllan för att tränga in de nyinhandlade kläderna känns det bara som att jag vill öppna plånboken och klippa itu det där jäkla visakortet!
Dumma dumma rea som förtrollar min kropp och allt det som kallas realistiskt tänkande och bondförnuft till att inse att jag inte behöver de där förbaskade reakläderna!

Ja jag har alltså tillbringat dagen på stan idag och inhandlat reakläder, great!
Nu plugga!
So long ping pong balls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela