velindhraa

Längtar!

Publicerad 2011-11-15 18:07:45 i Allmänt,

Denna dag har varit fruktansvärd!
Spydde i skolan? Har inte spytt på
1000 år (nyktert i alla fall :D )..
Åkte hem och försökte sova några
timmar. Sen var det provläsning-
och förhörläsning som stod på
shemat. Jejj liksom.. Nu borde jag
åka och föra ut lite grejer jag sålt
för projektresan i vår, men vet inte
om jag törs IFALL att det är spysjuka
jag har så att jag smittar ner de jag
åker till :S
Men sen, sen kom ljusglimten i allt
mörker in! Förra gånge jag nämnde
det så var det 64 hela långa dagar
kvar, men NU, ja nu är det plötsligt
bara 37!! U n d e r b a r t !
Är sjukt nervös inför fredagen också,
det pirrar som aldrig förr! :)
Har väldigt mycket nu hela tiden och
det som ni märkt så har bloggen fått
lida för..
Så där annars har de gångna helgerna
bestått av fester, så nu skulle jag gärna
bara ta det lugnt denna helg och
slippa komma hem 5-6 på morgonen
och ha hela söndagen förstörd :D
Förra helgen var det födelsedagsfest
så tänkte ladda upp lite bilder från det.


Först var vi några som var och åt till Mölle


Lina, ett av födelsedagsbarnena


Fanny & Carolina, de två andra födelsedagsbarnen


Lööve you my blööbis! <3


4-friends 4-ever


Lite lekar


Gästerna

Det om det, ha're gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela