velindhraa

Hjälp

Publicerad 2011-12-05 20:07:58 i Allmänt,

Jisses, vet inte vad som tagit åt mig idag!
Tror att jag helt enkelt lät min kreativitet flöda..
Tänkte ladda upp bilder så får ni se.


Ville inte ha de rosa armbandena längre så jag tog lite gammalt tyg och klädde in dem.


Det var så roligt att göra armband så jag fortsatte. Här har jag använt gammalt
tyg och en gammal halsbandskedja.



Här har jag gjort en "plånbok" eller vad jag nu skall kalla det av gamla
kryddburkar.



Fortsatte att använda delar som fanns kvar på kryddburkarna och gjorde en liten
ljuslykta. Mysigt så här i juletider.



Det är så roligt att skapa något nytt av något gammalt. Känns så bra när
man inte bara slänger bort allt!
Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela