velindhraa

Miss it a little bit..

Publicerad 2010-05-17 20:52:23 i Allmänt,



Idag saknar jag det här leéndet, den här tiden på sommaren och alla blommor som inte hunnit komma ännu.
Men istället för att vara lessen över allt det där tänker jag såhär:

Snart kommer leéndet, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Sommaren kommer rusa iväg och snart är det där datumet här igen.
Och de fina blommorna tar snart fart och börjar visa sig.


Så jag har juh egentligen bara en hel massa bra saker att vänta på, så varför vara ledsen över det då :)
Tur att humöret fortfarande är på topp med tanke på hur min dag sett ut..
Men egentligen så var hela det här inlägget bara en typisk (parentes) som jag brukar kalla det.
Så nu avrundar jag här.
Kanske ses vi i drömmarnas värld, vem vet?


Hi hi det är inte många som kommer förstå det här, men hoppas att du som förstår det direkt läser det här:
Nu kom e!
Hahahah det där har förgyllt hela min kväll, älskar stunder som den! :D

Kommentarer

Postat av: noris

Publicerad 2010-05-17 21:17:22

gud va fin bild!! <3 <3

Postat av: Velindhraa

Publicerad 2010-05-17 21:30:21

Ååh tack! va rolit att du tycker de <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela