velindhraa

Bara för mycket

Publicerad 2010-05-06 20:19:51 i Allmänt,

Ursäkta min dåliga uppdatering, men det har bara varit allt för mycket så jag har helt enkelt inte gett mig tid att blogga..
Tänkte ladda upp lite bilder från modeshowen som jag ordnade i skolan till valborg med de kläder vi sytt på textilslöjden.
Ja laddar bara upp där jag är med nu för det finns så många bilder.
På den första bilden där jag har på mig den blåa kappan så det är min mormors gamla klänning som jag gjort om till en kappa
På bild två så sydde jag ballongklänningen till julen 2008
Sen på bild 3 så sydde jag klänningen med den stora blomman till skolavslutningen 2009
Har sytt mycket mera som jag inte hade med på showen, valde ut det bästa jag lyckats prestera enligt mig :)
Men nu måste jag ta och göra alla läxor jag inte orkat aktivera mig att göra..
Ha de gött!

1.


2.


3.


(Annas bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela