velindhraa

Kära Sofie!

Publicerad 2013-10-01 20:28:29 i Allmänt,

Gokväll alla hundratals läsare som läser detta djupa inlägg!
Efter mycket velande av och an, har jag gjort mitt beslut..
Jag avsäger mig bloggandet från och med idag!
Fast hur gärna jag än skulle vilja blogga och fota och visa
vad jag gör just nu, så fyller jag min fritid med annat än att
dela det med er, tyvärr, jag är djupt ledsen!
Det här innebär i praktiken, att jag ENBART kommer blogga
när jag någon gång (det vill säga aldrig på ett tag, eller först
när det är något stort, spännande, eller allmänt roligt som händer)
kommer mig för.
Jag kommer nog meddela er då, så att ni inte missar det 
fantastiska blogginlägget, när det kommer. Det betyder alltså
att jag låter er flyga fritt nu kära läsare, speciellt dig Sofie.
Det är dags för dig att lämna detta bo nu, tills jag kallar hem dig hit igen..!
 
Tack och adjö så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela