velindhraa

Nej, det är sant..

Publicerad 2012-05-16 15:24:50 i Allmänt,

.. jag har faktiskt inget liv!
Gör jag inte det så gör jag det och blir jag klar med det så gör jag det, känns det inte logiskt? Skolan är jätte krävande nu eftersom alla prov börjar inkommande vecka + alla förhör och inlämningsuppgifter och annat mysigt. Men det är inte bara skolan som känner av sommarn, utan allt annat också. Det skall "städas upp" utomhus inför sommarn, sommarsäsongen med dansöppningar börjar, avslutningar, jobb, ÄÄÄÄÄHH!
Jepps så nu vet ni det, jag har inge liv! :)
Förhoppningsvis återfår jag en DEL av mitt liv när sommaren börjar, MEN dock måste jag läsa på studenten + att jag har jobb som skall skötas då också. Så något extremt ostressigt liv lär jag inte leva fast det blir sommarlov. Men tänker hålla ut. När studentskrivningarna är över om si sådär 10 månader så , då kanske jag får ett liv igen. Bara att hålla ut nu då alltså. Kan nästan känna mig som gravid. Jag menar de som är gravida väntar på något bra i 9 månader, nu väntar jag på något bra i 10 månader, så det är i princip samma sak.
Ja som ni kanske märker har jag inte bloggat på länge, 'det kommer liksom asmycket strunt ur mig nu just' (föreställ er med rikssvensk accent).
Ikväll är det föreställning, precis som på torsdag och fredag. Får hoppas rösten, halsen och kroppen orkar. Då blir det nog succé!
So long Camels!


Tummen upp!
(Bild från revyn, men nästan samma gäng i showen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela