velindhraa

Hurraa!

Publicerad 2012-05-08 17:35:26 i Allmänt,

Vad är det för en dag idag, jo det är ju min födelsedag, hurraa hurraa hurraa! :D
Vilken dunderbra födelsedag jag har haft idag. Är så glad så det känns som att lite av solskenet inte är solsken utan glädjestrålar som skiner om mig. Bara känslan av att när mamma gav mig två ässä-lotter, bara den känslan att veta att jag får LAGLIGT lämna in dem själv och t.o.m KÖPA skraplotter nu om jag vill. Underbart!
Inte blev man mindre glad heller när man klarade teoriprovet för körkortet idag!! Bara uppkörningen kvar nu då, pirrigt!


Tjejen som fyllt 18 idag! (blid från Rom-resan)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-08 19:40:21

GRATTIS än en gång från pörte-by

Postat av: Velindhraa

Publicerad 2012-05-09 08:41:44

Tack så mycket, hälsa med dig till de små bustrollen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela