velindhraa

Tjenis penis

Publicerad 2012-03-06 20:16:49 i Allmänt,

Nu är det så, att bloggandet släpar efter lite, för jag har börjat bilskolan och skolan igen efter en vecka sportlov och massor nu så det är lite för mycket för att hinna berätta om vad jag sysslar med på dagarna. Men kommer nog att uppdatera lite här som var och nu som då.
Jepp skepp!
Så där annars rullar väl mitt liv på nu bara. Hinner inte blinka så har plötsligt en vecka, månad, HALVT ÅR gått osv. Ja det är kanske så ett liv skall vara, vad vet jag.
Hur som helst så lever jag och mår bra, trallallallallaaa!
Kanske börjar jag bli för trött att blogga nu ikväll?
Känns som att det blir ett råddigt inlägg, men W H A T E V E R !
Ja det var det om det om du förstod det, Mohahah så rolig jag är nu alltså, *hostNOT*.
Nej nu säger jag no Sharråå bloggen!


Påhittigt, inte sant?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela