velindhraa

Kroki

Publicerad 2012-03-23 17:07:10 i Allmänt,

Nu skall jag snart sticka iväg till Socken och jobba lite.
Så om du/ni vill får ni JÄTTE GÄRNA komma och hälsa
på mig och Sofie.. Tack!
Har suttit och kollat in mina framtida studier lite.
Fick några tips på vad jag borde lära mig och ha lite
kunskap inom före jag söker in..
En sak är Kroki!
Det var som att allt plötsligt kändes väldigt hopplöst.
Jag är ingen höjdare på att rita. Tyckte redan om som
barn att måla, men rita var inget för mig..
Men sen tänkte jag: vad har jag att förlora..
Så jag tog ett papper, en penna och en bild på
en naken man och kvinna på google och satte igång!
Och allt jag kan säga är att jag är mycket förvånad
över mig själv!
Se vad jag lyckades åstadkomma första gången ever
som jag ritar Kroki:


AlaMikaelaStyle

Det finns mycket kvar att jobba på, men banne
mig det kan juh inte vara omöjligt med en start
som denna! Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela