velindhraa

I did it!

Publicerad 2012-02-28 18:50:03 i Allmänt,

Idag tog jag en ny dag på stan.
Denna gång med Sofie, Henri & Sergiu.
Vi hade det allmänt roligt och jag
bestämde mig för att köpa den
hemliga grejen.
Det är en Melodica som heter Walther!
Hahah mitt bästa köp ever tror jag!
Den är så söt och skuttrolig att spela på.
Fantastiskt glad över att jag köpte den.
Nu gäller det bara träning då så är
jag snart proffs. *H O S T *
Här kommer lite bilder från idag.


In the Bus


Henri & Sofie på Vöråpojkens Café


Sergiu @ Vöråpojkens Café


Min söta lilla Walther! (Detta är alltså en Melodica)

Nu skall jag försöka hitta någon ork till att läsa
engelskan, som jag skall tänta. Urk få se när jag
somnar.. men men.
Ha're gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela