velindhraa

Fan tas tiskt

Publicerad 2012-02-22 21:26:47 i Allmänt,

Idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag!
Jag fick veta att jag fick högre vitsord i alla
kurser vi hade förra perioden än jag trott!!
Hur fantastiskt är inte det???! :D
I ett trodde jag att jag skulle få 6 där fick jag
7, i ett 7 där fick jag 8, i ett 8 där fick jag 9,
och i det sista 9 och där fick jag 10! Helt
jäkla UNDERBART!
Nu känns mitt liv bra igen, hahah!
Förövrigt har vi projektvecka nu i skolan,
så jag fördjupar mig i Rom, som vi sedan åker till i april.
Här är några bilder som jag tog igår..


Sofie är aktiv


Vi fick allmänt lite att göra..


Sen kolla vi en äcklig film, och jag tror, att jag missade halva filmen
genom att jag tyckte det var för hemskt, så jag tittade helt enkelt bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela