velindhraa

Erkännande!

Publicerad 2012-02-03 16:25:14 i Allmänt,

Detta är nu en STOR (parentes) som jag brukar
kalla saker som detta till exempel. Saker som jag bara
måste uttrycka mig om..
Jag måste bara få lätta på trycket och erkänna!
Jag tycker det är: Äckligt, Ofräscht, Smutsigt, Svettigt,
Bara inte okej
, att som gymnasieelev inte duscha
efter gymnastiken!!
Det var kanske något som man inte förstod var
viktigt när man gick i lågstadiet, och som kändest
jobbigt i 7:an i högstadiet när det var så många nya
och man kände sig kanske obekväm, men hallååå, gymnasiet?!
Snart 18-åriga tjejer som inte duschar efter gymnastiken?!
Nej usch, jag personligen tycker det är jätte äckligt!
Och är det så att man av någon orsak skäms över sin
kropp eller något så kan man väl helst gå in på toaletten
och tvätta sig under armarna då!!
Att smeta deoderant under svettiga armhålor och sen spruta
på ett ton parfym tvättar inte bort svetten..
Och är det så att man påstår att man inte blivit svettig,
borde man i princip bara ha stått stilla under lektionen,
eller något, ja jag vet inte..
Om någon vill förklara åt mig så varsågod, jag vill gärna
veta V a r f ö r det är så här?
Ursäkta, jag var bara tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela