velindhraa

Snart kommer bilder!

Publicerad 2012-04-28 15:10:37 i Allmänt,

Jag är nog medveten om vad jag har sagt att jag skall göra!
Jag skall, ladda upp bilder från när vi firade Sofie och sen
skall jag också ladda upp bilder från den underbara Rom-resan,
som jag var på!
Men just nu har jag så mycket att göra, så jag prioriterar inte
bloggen och att ladda upp bilderna, men de kommer nog att
dyka upp här inom kort! :)
Idag har jag varit en duktig tös och städat mitt rum.
Under städandets gång blev jag otroligt irriterad..
Mina långa smycken låg bara ihoptrasslade och tog plats i lådan.
Jag tänkte: Nu måste jag komma på en lösning till detta problem!
Det gjorde jag också!
Jag hamrade fast små hängare i en klädhängare, böjde en gammal
gaffel och tadaaa, jag hade skapat en perfekt förvaring åt mina långa smycken.


De tar ingen plats, de syns knappt (bara den lilla grejen som ni ser på bilden längst ner till höger syns på utsidan av skåpdörren), och fram för allt; de slutar trassla in sig!
Fiffigt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela