velindhraa

Idag i ett nötskal

Publicerad 2011-10-13 15:39:56 i Allmänt,

Idag är det den internationella Suit up dagen.
Var överraskandes lite som hade klätt upp sig
i skolan fast vi lagt upp lappar och allt, trist!
Själv glömde jag kameran, men kanske kan
få tag på en och annan bild som jag kan ladda
upp här sedan.
Om ca 45min skall jag bege mig iväg och ha
en barngrupp med vilda 5-åringar!! Pust, måste
börja förbereda mig mentalt nu! :)
Sedan då jag kommer hem skall jag baka en
hel stor hög med kokosbollar till morgondagen.
Inte mycket vila här inte, många järn i elden
och det blir så ;D


Suit up + barngrupp + kokosbollar = delar av min dag!


Skall också passa på och visa vilka armband jag tillverkade här om
kvällen. De är gjorda av: Skosnören, sytråd, gammalt halsband,
muttror och lite tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela