velindhraa

Shit Pom Fritt

Publicerad 2011-05-21 10:25:28 i Allmänt,

Ja-a då var det igen en tid sedan sist.
Nog tillbringar jag en hel del framför
datorn, men ändå kommer jag mig
inte för att logga in här och skriva lite
ibland. Vid detta laget borde ni dock
vara van vid det :)
Hur som helst har jag inget spec. att
skriva om. Längtar till sommarn så att
man får börja jobba lite och samla ihop
lite pengar. Sen väntar jag oerhört
mycket på värmen också!!
När jag nu ändå bloggar tänkte jag visa
er vad jag satte ihop här om kvällen.
Den är gjord av ett gammalt fat som var
grönt glas och sen en urful vas som var
rispad och inte alls fin i glas. Dessa spray-
målade jag vita och limmade ihop till
ett mysigt kakfat :)
Hittade fatet och vasen på loppis för
1,5€, tycker den ser lite dyrare än så ut
nog men.. :)



Nu skall jag försöka ögna igenom
uppgifter som vi har i finska provet
på måndag.
Hejs svejs!

Kommentarer

Postat av: Skogstrolle soffi

Publicerad 2011-05-30 20:14:26

NU SKÄRPER DU DEJ ME DENNA BLOGG ELLER SÅ LÄSER JAG DEN ALDRIG MER!!!



SÅ DE SÅÅÅÅ!



-.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela