velindhraa

Ja vad skall man säga..

Publicerad 2011-07-08 14:27:17 i Allmänt,



Tänker nu rakt ut skriva att jag är en usel bloggerska!
Jag vill inte avsluta bloggen eftersom jag egentligen
tycker det är roligt att blogga, bara jag skulle orka
göra det någon gång.
Det känns som om det finns så mycket annat viktigt
att göra nu på sommaren. Och när jag börjar skolan
igen så finner jag ingen tid till bloggandet.
Det låter som om jag kanske inte riktigt är lämpad
att ha en blogg, men den får stå kvar som den är,
för kanske en dag tänker jag om och börjar blogga
som ett tok.. Hmm, låter inte så troligt, men vem vet :)
Varma sommarkramar!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-07-29 12:11:15

Grattis att du äntligen har Insett Fakta!

Hahaha! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela