velindhraa

Samma gamla visa.

Publicerad 2011-02-07 10:14:18 i Allmänt,

Någon gång måste man tillbaka till de vanliga rutinerna och ju snabbare desto bättre. Därför sitter jag nu som vanligt i skolan och försöker att ta mig sakta men säkert genom denna dag. Allt går mycket långsammare för mig, allt är mer kompliserat och mer "planerat" än att bara ta det som det kommer.
Eftersom jag inte får bära något tungt i 2 veckors tid så var jag tvungen att hitta på ett sätt att få skolväskan med mig utan hjälp.. Därför konstruerade jag en AlaMikaela vagn. Den har jag konstruerat med hjälp av en "kärra" (den där kärran man köper på båten när man skall dra många ö*lådor t.ex.), en ryggsäck, samt snören :)
Den går jag och drar runt på nu, men vad har jag för val? Ja exakt.., därför är det lika bra att komma på något för att få vardagen att vara så "normal" som möjligt ;)


HAHA, ungefär så här ser den ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela